onsdag, mars 26, 2014

Bröllop i Göteborg - Caisa ♥ Johan

Caisa och Johan hade en liten borgerlig vigsel i ett kallt, blåsigt Göteborg. Vigseln var hemlig för all familj och de hade endast bjudit sina tio närmaste vänner. De vigdes på Gustaf Adolfs torg och efteråt gick hela gänget och åt brunch. Härligt upplägg tycker jag. Caisa hade gjort sin egen brudbukett på möhippan kvällen innan, en fantastisk färgklick i det gråa Göteborg. När jag tänker efter så var hela Caisa en fantastisk färgklick. All lycka till er ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint par! Och vilket underbart hår bruden har!

Anneli sa...

Underbara bilder! Det känns som du ofta får vintagebrudar och det passar så klart din stil! Här undrar jag om det är du eller bruden som verkligen ÄLSKAR skorna! ;O) De är jättefina och jag älskar gult så jag gillar dem men det var väldigt många bilder på dem! :P