fredag, oktober 25, 2013

Bröllop i Bohus - Ewa ♥ Tobias Del 1

 När Ewa kontaktade mig och berättade om bröllop i slutet av juli och fest i en lada omgiven av åkrar, så började vi genast fantisera om fotografering i solnedgången. Eftersom Ewa själv är bröllopsfotograf så gick vi igång ordentligt på hur fantastiskt det kunde bli. När det sen var dags för mig att åka till Bohus för att vara med på Ewa och Tobias bröllopsdag, så hann jag inte mer än ut ur huset innan himlen öppnade sig. Jag har aldrig varit med om ett sådant regnväder någonsin. När jag kom fram till Bohus så såg jag ut som en dränkt katt och tänkte att de där solnedgångsbilderna får vi nog ta vid ett annat tillfälle. Men så fort Ewa och Tobias var färdigfixade så kom solen och den stannade ända tills den gick ner över åkrarna bakom ladan. Lycka!
Nej, vet ni....där tar vi en paus, för detta bröllop har knappt startat. Ni får helt enkelt återkomma imorgon och se resten. Vi snackar solnedgångar, fantastisk dukning, en underbar lada, en fantastisk jonglör och brinnande lyktor. Ses imorgon ♥

2 kommentarer:

Yosofine sa...

Vilka fantstiska bilder! Den lilla grodan och när hon står nonchalant mot bilen och man ser fötterna i kors.. Längtar till del två!

Anonym sa...

Otroligt läckra foton! Ögonblick! Love it!!!