tisdag, december 06, 2011

Mina favoritfotografier 2011 bröllop/familj

Så då var det dags att göra ett inlägg med årets favoriter. Jag brukar dela upp det i ett inlägg med personliga bilder och ett med jobb. Här har ni mitt första med bröllop och familj. Gud så svårt det är, det fick bli ett hopkok av lite allt möjligt, hade som vanligt lite för många favoriter, men men.... så här får det bli.
Här kan ni se tidigare år:
2010 2009 2008 2007 2006 (det är väldigt konstiga storlekar på bilderna i de tidiga inläggen, men om ni vill se bilderna större så är det bara att klicka på bilderna)

3 kommentarer:

Emma sa...

Otroligt fina foton :)

Maria Wingfors sa...

Underbara bilder!! Favorit är bilderna på bruden med ros- tatuering på ryggen. Vilket fantastiskt fotoår du haft!

Anonym sa...

Underbara bilder! Om jag skulle gifta mig skulle jag inte tveka att kontakta dig!!