onsdag, november 09, 2011

Alex

Igår fick jag order av Alex att vi skulle fixa hans frisyr varje dag resten av veckan. I vanliga fall får jag inte peta i hans hår, så det var en lite ovanlig order. Men han ville ha håret fixat för han ville bli extra läcker för tjejerna. Ordet läcker. Jag höll på att dö :-) Men imorse gick vi upp och började fixa. Håret skulle stå rakt upp och det skulle vara guldsprayat. Vi fixade och fixade och när det var färdigt tittade han sig i spegeln och såg väldigt nöjd ut. Och så sa han: -Hon som jag är kär i, hon som hatar mig, hoppas hon tycker jag är lite extra fin idag. Åh, mitt hjärta höll på att gå i tusen bitar. Jag sa att om jag hade gått i hans klass så hade jag varit tokkär i honom. Och det såg han ut att nöja sig med för tillfället. Fortsättning följer.....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja han är sååå fin verkligen! Jag hade också varit tokkär i honom om jag hade gått i hans klass. Guldsprayen ser jättefin ut, kan man ha det om man går på fest och är över 40?:)Bara lite alltså!? ha ha.
Syns på fredag.
Kram Lotta Bertolino

Yosofine sa...

ÅHÅ såååå söt!!

Anonym sa...

Han är den finaste killen jag vet! Och...om jag minns rätt, så sa man bara att man hatade, man menade nog något annat. Eller var det killarna som var såna? När man trodde dom hatade en, när dom retades o nöp en o kastade stenar efter en...då var dom egentligen kära! :)

Ann sa...

Ljuvlig unge!

Mya sa...

Ljuvliga unge!

Annelie Johnsson sa...

Så underbar!!!

Sofia sa...

Hälsa att om jag hade gått i hans klass (och varit något yngre kanske ;)) så hade jag lätt varit kär i honom! Fina unge!

Fru Sederblad sa...

Jag är nog också lite för gammal för honom... har passerat 40 redan, så det är nog kört, va? Men du kan hälsa honom att vi i Skåne tycker han är vrålsnygg!

Emma sa...

Vi är nog många som skulle vara kära i honom om vi var 6-7 år(?). Här hemma så blir det bara sura muttringar tillbaka om man frågar om nån är kär i nån, ha ha, undrar vad det betyder...