söndag, januari 23, 2011

Alex kalas

Igår var det äntligen dags för Alex att ha kalas. Han hade dagen innan bett mig att baka pizza till kalaset. Pizzorna skulle vara små, se ut som monster och varje pizza skulle liksom ha sin egen look. Herregud! Jag kämpade med pizzorna och när första plåten kom ut så tittade Alex på mig med besviken min och undrade om det där han såg framför sig verkligen var Monster. Hmmm....
Tror ni barnen ville ha pizza då? Nej såklart inte. Inte ens Alex ville äta. :-) Men det blev ett väldigt lyckat kalas ändå.

7 kommentarer:

Fröken K sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken K sa...

OJ vilket färgglatt kalas. De såg ut att ha jätteskoj!

Kristin sa...

Åh där hade jag gärna kalasat :D
Vart hittar man monsterduk och monsterpåsar o sånt käckt?

Mikaela sa...

Allt kommer från Lagerhaus. Hade presentpapper som duk.

Kristin sa...

Så klart det var Lagerhaus! Jag är mkt arg för att de inte har webshop. Mkt, mkt arg!

Anonym sa...

vackra bilder - vackra barn! Hej från Vs mamma.

Vegas Wedding Photographer - FogartyFOTO sa...

Wicked fun party!