fredag, november 26, 2010

Så långt borta

4 kommentarer:

Mari sa...

Åh så fina foton! Den i mitten är mycket intressant! Undra varför egentligen, den e ju suddig där den "inte ska vara" suddig. Men jag tycker den är rolig att titta på...
Gillar verkligen din blogg nu när du gjort om...ja, de e la nån månad sen, men jag ville bara sagt det. Så härligt med så stora foton!

Ha en go helg Mikaela! <3

Karin sa...

Sommaren???
Är de sommaren som e långt borta???

Hemmabloggaren sa...

Fint och jag längtar så grymt till sommaren, jag är verkligen ingen vintermänniska.

Tredje bilden, den på Alex är grym. Den får en verkligen att haja till. Kanske är det blicken, eller att man ser ådrorna, jag vet inte riktigt men bra är den.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

Karin Lundin sa...

Shitt vilka fina porträtt!