tisdag, augusti 24, 2010

Maria ♥ Daniel

14 kommentarer:

Sanna F sa...

Underbara ljuvliga foton :)

ÅsaF sa...

Snyggt Mikaela!!! Du är grym! Och brudparet är så vackert :)

Theresia sa...

Underbart vackert! Så romantiskt och så fina bilder!

Theresia

Anonym sa...

WOW jättefint!!! får man fråga var du gör bildspelet?
/Jessica

myamia sa...

Wiiiieee!!!!!!!!!!!!! Underbart! Jag ryser när jag ser den lilla filmsnutten. Ljuvligt Mikaela! ♥ Mya

Monica sa...

Vi hade ingen proffsfotograf på vårt bröllop. Nu kan jag vara glad för det, för på så sätt slipper jag tycka att de bilderna (som ju inte finns) suger, som mina barn skulle ha sagt. Du är så fantastiskt duktig och har verkligen fångat brudparet. Fint jobbat!

LottaM sa...

Underara bilder och vackert bildspel. Är det sårt att få till bildspelet? Misstänker att du använt animoto men jag har aldrig testat det. Kram Lotta

Susanne H / snuffehar sa...

Så fint bildspel! Gillar den lilla filmsnutten massor.

designofluna sa...

Du är grymt duktig!!! Jag tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

♡Johanna♡ sa...

Åh Mikaela vad fint det var!!! Så häftigt!
Måste bara få fråga dig vad heter låten? Jag tycker så mycket om den och har letat efter den men inte hittat den.

Bra gjort

Kram ©Johanna Majkvist

Mikaela sa...

Låten kommer från min favoritfilm True Romance och heter Youre so cool.

Zara sa...

Underbara foto på ett vackert brudpar. Mitt favoritfoto är det där de står på den ringlande vägen... en start på livet tillsammans... I love it!

♡Johanna♡ sa...

Tusen tack Mikaela!!!
Nu ska den spelas på spotify här hemma.

Kram

Lillemor sa...

Så vackra bilder...jätteroligt att få se!
Lillemor