måndag, april 19, 2010

Vernissage

IMG_3718
Idag var det vernissage på Alex förskola. Barnen visade upp en massa fina teckningar och bjöd på saft och tilltugg.
IMG_3721
Alex var väldigt stolt över vad han gjort och har pratat om den här dagen i veckor. Han var riktigt mallig.
IMG_3717
IMG_3715
Alex självporträtt i mitten.
IMG_3719
IMG_3713
Familjen. Alex hade tidigare förklarat att han ritat av vår familj och han berättade att han hade valt att rita min finaste tröja, en blå med paljetter, så att jag blev riktigt fin. Jag frågade vad pappa fick ha på sig. Svaret blev: Ingenting!
IMG_3714

7 kommentarer:

Anna/Augusti_73 sa...

Jättefina! En riktig talang! Grattis till konstnären :)

Åsa sa...

Åh vad fint! Det är klart att han är nöjd och stolt över såna fina verk.

Sockergrynet sa...

Så mycket fint! Vad duktiga Alex är!!

Anonym sa...

Men gud va mysigt! De måste jag nog tipsa om på sonens förskola. Vore ju underbart att gå på! Kram

myamia sa...

herreguuuud så sött!!!

Lina ♥ C´est la vie sa...

haha oj så mycket fint!! Vilken talang!

kram från Lina
PS jättesnygg ny header du har gjort!

Min plats i solen sa...

Vilka underbara bilder! :) Jag förstår att Alex var stolt som en tupp, och med all rätt. :)
Vad gulligt att han ritade din favorittröja. :)

Kram Lotta