onsdag, mars 10, 2010

Sjukdom pågår

IMG_2656
De senaste veckorna har det verkligen varit sjukstuga här hemma. Barnen har varit snoriga, jag hade inflammation i nacken. Anders förkyld. Sen när alla blev friska förra veckan så ramlade Timothy ner från en våningssäng och stukade foten. Nu är Timothy sjuk igen, feber och hosta. Våra dagar de senaste veckorna har pågått på golvet i Blixtenvärlden. Vi är sjuka och leker med bilar om ni undrar.
IMG_2675
IMG_2667
IMG_2661
Vi återkommer förhoppningsvis med full kraft inom kort. ♥

10 kommentarer:

saralill sa...

Krya på er!
Snart kommer våren och en förhoppningsvis sjukdomsfri period.
Kram och vårsol!

Sanna F sa...

KRYA på er! Ja den här vintern har det varit mycket sjuka här också... man hinner inte jobba så mycket just nu med alla sjukor som byter av varandra!!!
Vilka hääääääärliga bilar ni har att leka med!!!

Mailan sa...

hihi, tur att jag läste detta inlägget utan Liam i närheten.. Han hade tjatat hål i huvudet på mig om alla blixten bilarna ;)

Åsa sa...

Nej vad tråkigt att ni inte mår så bra. Hoppas ni kryar på er snabbt!!
...och är bilarna tillbaka, jag trodde att de blivit "utlekta" sen ett tag. Då får jag väl se om filmen innan jag träffar på kilarna ;)

Mathilde sa...

Ojdå inte roligt! Krya på er! Bilar :) Det kommer jag få leka med på fredag kväll. Då är det barnvakt till småkusinerna. Bilar och Star Wars är det som gäller. Jag föredrar Bilar :)
Kram

Mikaela sa...

Nej bilarna är tillbaka efter en stunds semester, så var beredd Åsa.

Linnea sa...

Hoppas ni får vara friska nu när våren kommer!!

The Primetime family sa...

Oj, Krya pa er! Maste dock tillagga att det var valdigt fina bilder pa leksaksbilarna! towe.

Karin sa...

Å krya på er!!!

Min son skulle bli grön av avund om han såg den där blixtensamlingen!! :)

Anonym sa...

Krya på er! Våra veckor har sett ungefär likadana ut, så segt.

/isabeli