onsdag, december 23, 2009

Snart så....

part2
Är ni sugna? Snart drar jag igång WoopsiePhotoshopkurs del 2. Jag startar i slutet av januari.
Del 2 är för er som har gått min första kurs, har ni inte gjort det så kan man fortfarande göra det. Maila till mikla@bostream.nu för mer info. Del 2 är en fortsättningskurs. Jag har lärt mig en massa nytt sen sist och allt det kommer ni att få lära er. Färger, toner, skärpa, actions, svartvitt, ljus, fototips, ramar, textures m.m. Vill ni vara med? Maila mikla@bostream.nu för mer info.

5 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL :)

/isabeli

Sanna F sa...

Å vad kul med fortsättningskurs....

Vill önska dig en GOD JUL

Mya sa...

Först och främst: God JUL!!! till hela söta familjen :)

Spännande med mer kurs. Jag ska fundera om jag ska ta den. :) Kram

Annelie Johnsson sa...

Hoppas att du haft en bra jul så här långt! Har skickat mail, vill gärna va med!!
Kram A

Teres sa...

Är bara sååå otroligt nöjd med din första kurs, så detta kommer vara omöjligt att motstå. Lika bra att maila omgående:)

Gott Nytt År!