måndag, december 28, 2009

Arrested Development

arrest
Under några slappa dagar innan jul så började jag äntligen kolla på Arrested Development. Det har varit en sån serie som har legat på min lista över saker jag bör se, länge, men det har inte blivit av. Jag har hört sååå mycket bra om den och nu var det dags. Det är sååååå bra. Ni måste se. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Alla skådisar är helt fantastiska. Liza Minelli är med. Det är så många skämt så att ibland har det hänt att jag måste pausa och skratta åt ett skämt för att sen vila och tänka på nästa skämt, skratta och sen spela vidare. Det är så rappt och bra. Har tyvärr bara första säsongen, men tvåan och trean ska inhandlas snarast. Sen är ju filmen på gång :-)
En av mina favoriter Will Arnett är med och han är underbar som den misslyckade magikern Gob.

Har sett att första säsongen finns för 99 på discshop. Ett litet tips!

Inga kommentarer: