måndag, maj 25, 2009

En magisk dag på Malmön

Häromdagen så kom Esther förbi på landet och ville visa oss något magiskt borta i skogen. Vi gick såklart dit och upptäckte ett tjockt vitt lager av något som såg ut som snö överallt. Det var något slags pollen, men det funkade lika bra som snö.



Det gick att göra snöbollar. Väldigt kul!


Inne i skogen såg det ut som ett snölandskap, mitt i sommaren.


Det funkade utmärkt som skägg.

Märtha var inte lika impad som oss andra.

Det blev iallafall en riktigt spännande kväll för barnen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Poppel har jag hört att det är...ser helt fantastiskt ut!

annika5064 sa...

Jamen det där var jag som sa det ovan...

(Favvis)Maria sa...

Hah, va häftigt. Det har jag aldrig sett. Härliga foton!

Karins fotoblogg sa...

Wow, så läckert det ser ut! Finfina barnbilder som vanligt!

ps såg din mamma på stan idag, jag kände igen henne fr din blogg :) ds

Anonym sa...

Underbara bilder, att det var så mycket kunde jag inte föreställa mig! Coolt och fina bilder! Kram barnen kommer upp till helgen! Kram ulle

morethanwords.se sa...

Otroligt fina levande bilder!
Kram!
juliana