söndag, oktober 26, 2008

Tagen på bar gärning


Förra veckan så kom Timothy på att han tyckte att vi skulle dela ut guldstjärnor barnen gjort nånting riktigt bra, hjälpt till eller annat, så vi fixade varsin rad till dem på svarta tavlan. Häromdagen så kom jag ut i köket och då såg jag att Alex stod och ritade nåt och han hade en väldigt speciell min när han märkte att jag kikade på honom. Och om ni tittar lite extra noga, ser inte den sista stjärnan i Alex rad väldigt mystisk ut?
Men sen så smörade han lite genom att skriva mitt namn. Eller som han sa:
-Jag har skrivit maaaammmmmaaaa!

5 kommentarer:

BRUNo.RANGE sa...

Ja du! Han ser ju faktiskt HELT oskyldig ut på den översta bilden ;)

Hemmabloggaren sa...

Mycket smart ung man, skulle nog ta bort den innan storebrorsan ser den. :-)

Åsa sa...

Klart han ska ha en stjärna! Eller många... ;)

infing sa...

Jag blir helt varm i hela kroppen av såna där små bus!!

Gud va söt han är!!

Bilderna från Malmön var ju helt fantastiska - LOVE them!!

Anonym sa...

vilket superfint och gulligt kort det översta var! (det undre var fint det med iof) vilken härlig stjärna han fått till! :)
ha en fin dag!
/M