söndag, juni 29, 2008

Tittut!

Från att ha varit en liten kille som aldrig vill vara med på kort, så har Alex förändrats totalt, till min stora glädje förstås, ibland undrar jag om ni tror att jag bara har Timothy och att Alex bara är en påhittad låtsas lillebror som inte finns på bild, jaja åter till linslusen Alex, nu ropar han Mig med, fota mig med och ett litet exempel på hur han beter sig kommer här. Jag skulle fota Timothy mot den fina rosa väggen.


Vips så dyker Alex upp mitt i bild, jag blev så förvånad och lite skrämd för jag var inte beredd och då var det så klart ännu roligare, han skrattade så han kiknade.



Så nu hoppas jag på en massa fina foton på Alex i sommar.

2 kommentarer:

Tipsy Tessie sa...

Så underbart!!! Min son i samma ålder pendlar väldigt. Ena dagen vill han inte vara med alls och nästa dag poserar han glatt framför kameran och skrattar och tycker det är hur kul som helst. Man får passa på då! Ser fram emot att se massa kort på sötingen Alex oxså :)

Diana sa...

Åååå! Så det vänder nu!? HÄRLIGT :)Jag ser också fram emot många fina bilder på Alex i sommar ;)