onsdag, maj 07, 2008

Timothy 7 maj 2008


6 kommentarer:

Diana sa...

Ögonen! Jag kan liksom inte sluta titta!

Och ursnyggt filter!

ylva sa...

gud vad snyggt! och hur coolt som helst att din unge får ha på sig rosa kläder. barnens pappa blir alldeles stirrig om jag ger sonen något rosa (så sådant gör vi bara i hemlighet ;)). har du hittat någon scarf ännu? jag hade faktiskt en, fast den tog sonen som snuttetrasa och det är inte mycket kvar av den. måste den vara helt omönstrad eller skulle det gå bra med en med rutmönster i olika orange nyanser?

Anonym sa...

Snygg. Säger som Diana.. man kan inte sluta kika på ögonen!

Jenny sa...

Nämen där är ju de där underbara ögonen! Skitsnyggt foto.

Jag skrattar halvt ihjäl mej när jag läser om dina barn i inläggen nedanför. Du har ju verkligen störtsköna ungar, hihi.

Ha de!
Kram

Anonym sa...

Åh underbara underbara bilder. Blir glad :)

Sanna F sa...

WOW vad snyggt!!! Jag vill också kunna göra som du!
Kommer du ha din photoshop kurs någon mer gång??
KRAM