fredag, oktober 26, 2007

Hemligheter....

5 kommentarer:

Anonym sa...

superhärlig lo. Skulle vilja att du tog kontakt med mig för jag har en liten fråga till dig, men hittar ingen e-mailadress.
Min mail jomma15@hotmail.com

//Bodil jommas lilla krypin

Anonym sa...

Hemligheter.
Saker som gör mig glad;
Din bloggsida, Bohus-Malmön, naturligtvis mina barn (och dina,
trädgård och natur, strand och skog - - - - kort sagt : livet!

Kicki

Mikaela sa...

Tack Kicki! Vad snäll du är.
Bodil, mail är skickat.

Janine Langer sa...

Beautiful layout, love the pics and colors. Have a great day!

Kristina sa...

Huset jag fotade är från mölndal sett...efter icaMaxi in mot stan(efter korsningen...)gud vad jag kan beskriva vägen då!!
Men direkt vid vägen,vid ån...man kan nog inte missa det...dom röjer ju vid ån nu och därför ser man huset nu och inte förr...Hör av dej igen om du inte hittar!
Jag åker till spanien i morgon och är borta i 2 veckor...men huset lär väl stå kvar:-)
Ha det gott!
Hur blev det med fotosafarit i stan...?