måndag, februari 26, 2007

Nu är jag trött!


Måste vila lite, lungorna är paj.....blä....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mikaela.
Ville bara lämna en "kry på dig" hälsning. Hoppas du blir bättre snart och får mer energi.
Här kommer lite beröm för att sprida lite ljus nu när du är sjuk. Here we go..
Tack för all inspiration. Du tar så otroligt vackra foton. Hur gör du? Önskar att jag var hälften så duktig som du.
Dina LO´s bara växer och växer. Tycker mer om dom för varje gång jag ser dom. Du är så otroligt duktig och kreativ. Tack för att du bloggar så att jag+alla andra kan bli inspirerade.

Krya på dig
/Helena

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart!! Jättekul iallafall att du orkade vara med på rallyt en stund -dina layouter är alltid så BRA!

Kristin sa...

så snygga Lo's, trots sjukdom =)

Hoppas du snart kryar på dig!

Kram, Kristin.