onsdag, januari 31, 2007

Fin layout


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Har smugit omkring här ett tag utan att lämna fotspår efter mig.
Vill säga ett stort TACK för tipset om den underbara butiken "Mudcake". Jag har köpt två helt ljuvliga klänningar till min dotter, tack vare dig!!!
Gillar dina layouter mycket, för att inte tala om vilken otrolig fotograf du är!!! WOW, är jätteimpad!
Ha en härlig onsdagkväll!

Anonym sa...

Håller med, bra layout :)

Anonym sa...

Halloj Mikalea! Jag har suttit och tittat på din förklaring från november, till hur du behandlar dina foton i datorn... Jag förstår själva stegen men har svårt med det här: *Curves, jag fixar så att färgerna blir hårda och ganska gulgröna. (se bild2) och får inte alls till just det där hårda och gröna. Men det kanske är supersvårt att förklara hur man gör? Jag tycker att jag får en så gräsligt grön ansiktsfärg dessutom, som du inte alls får. *förvirrad* Men du behöver inte ge dig in på att förklara om du inte vill... :-)